16-04-14

Giveaway | 50 volgers gehaald!


Wow, ik heb gewoon de 50 volgers gehaald! Heel erg bedankt, het is toch wel een motivatie als mensen je blog lezen. Ook heb ik een domein gekocht, je kunt me dus voortaan bereiken op www.velvetgoddess.nl (maar daar was je misschien al achter gekomen). Ik had het al beloofd en in mijn vorige post zelfs een beetje verklapt: maar om het te vieren kun je deze super leuke klip oorbellen winnen! Het leukste er aan is dat ze ├ęcht vintage zijn, ze komen uit de jaren 70! Lees gauw verder om kans te maken.

Sinds kort is er een leuke webshop uit my hometown Breda: Vintage Vedette. Stephanie - die zich de Vedette noemt - is een echte vintage diva. Ze houdt van mooie kleren met een goed verhaal. Geen shirtje uit de massaproductie, maar unieke stukken die haar identiteit benadrukken en weer kleur en authenticiteit in het hedendaagse straatbeeld brengen. Vintage Vedette is meer dan een naam, het is ook een merk, een persoon, een gemoedstoestand. Je kan je ook als een Vintage Vedette voelen! En dat is wat de Vedette wil bereiken door het aanbieden van de leukste vintage kleding. Alles is dan ook ├ęcht vintage. Zo is ze ooit begonnen met een kleine collectie die ze verzamelde van rommelmarkten, kringloopwinkels en internet. Zo groeide een idee om een webshop te beginnen en in 2013 heeft ze haar droom waar gemaakt.

En nu kan jij kans maken op deze leuke oorbellen! Het zijn klip oorbellen, dus geschikt voor zowel de gaatjesloze als oorbel-dragende dames onder ons. Deze oorbellen uit de jaren 70 hebben een mooi gouden randje met aan de binnenkant een geborduurd bloemetjes motief. Super schattig! En kans maken is hartstikke gemakkelijk door hier onder mee te doen.


Succes! Ik kies 24 april een winnaar, die krijgt van mij persoonlijk bericht.

7 opmerkingen:

  1. Ik doe mee. Al ben ik persoonlijk niet zo een fan van al die opties. We zien wel of het geluk aan mijn kant staat! :)
    Proficiat met je volgers en je domeinnaam. Nog veel blogplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tsja voor wat hoort wat ;) En niet alle opties zijn natuurlijk verplicht! Succes :)

      Verwijderen
  2. Gaaaaaf! Net zo'n kussentjespatroon :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je 50 volgers! De oorbellen zijn niet zo mijn stijl, dus ik doe deze keer niet mee, haha. Wel leuk dat je een winactie doet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke winactie en gefeliciteerd met de 50 followers!! Ik sla deze winactie over, maar ik hoop dat je er iemand heeeel blij mee kunt maken! x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Guess what? Dat zijn er nu 51, want je hebt zo'n leuke blog!
    XXX
    Arjanne A&A

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...