12-04-14

Look | Een dagje in Amsterdam

Gisteren ben ik met de klas een dagje naar Amsterdam geweest. We hebben het EYE film museum en het Stedelijk museum bezocht. Ook hebben we veel fast food gegeten en veel geklaagd over dat we moe waren. We waren erg moe. Jammer, want dat verpestte de dag toch wel tot op zekere zin! Voor de rest hebben we ook heel veel gelachen, al met al was het een erg gezellig dagje! En dit had ik aan :)




t-shirt - primark / shorts - H&M / coat - H&M / shoes - converse

En jaaaa, dit is dus de langverwachte foto van mijn nieuwe kapsel! Lekker kort! Ik ben er echt heel blij mee zelf, het voelt echt alsof ik nu gewoon compleet ben in uiterlijk, haha! Ik heb wel eens grappige dingetjes met mijn haar gedaan zoals een pony geknipt of ombre. Maar daarbij had ik eigenlijk altijd wel: leuk voor een keertje, maar ik laat het weer uitgroeien. Dat heb ik bij dit kapsel totaal niet! Ik zie mezelf dit nog heel lang hebben!

Helaas hadden we niet zo veel tijd, anders had ik wel een mooiere achtergrond uitgekozen voor de foto's. Ook heb ik echt enorm kleine oogjes omdat ik zo moe was... En wat ben ik variĆ«rend in poses zeg... Maar ja, het gaat om de outfit :) Dit T-shirt heb ik woensdag nieuw gekocht bij de Primark in Eindhoven. Natuurlijk was dit niet het enige wat ik daar heb gekocht! Maar de rest zien jullie in de April Haul ;) 

Oh en heel leuk nieuws... Ik heb de 50 volgers gehaald! Feestje! Zoals beloofd ben ik nu ook druk bezig met een leuke verrassing voor jullie. Dinsdag of woensdag komt er een giveaway online, dus hou deze blog in de gaten!

Liefs Apollonia

15 opmerkingen:

  1. Wauw, tof, dat korte haar! En je broekje is erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je nieuwe kapsel staat je erg leuk! Heel mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, ik ben er zelf ook echt heel blij mee! Had het veel eerder moeten doen ^^

      Verwijderen
  3. Wat heb jij een mooie jas zeg, die heb ik nooit gezien bij de H&M.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij is ook wel van 2 jaar geleden, misschien zelfs 3! Maar ik raak er dan ook gewoon niet op uitgekeken :)

      Verwijderen
  4. Beautiful outfit!! I love the colour of that coat, it's so beautiful!

    XOXO!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toffe outfit! En je haarlengte vind ik je geweldig staan. :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...