06-04-14

Look | Recap van de afgelopen jaren!

 Ja je leest het goed. Ik blog in Nederlands! Waarom? Het gaat voor mij toch nét ietsjes soepeler, ik kan er meer van mijn Nederlandse medebloggers/fashion liefhebbers mee bereiken en tsja, mocht ik ooit toch wat meer internationale bezoekers krijgen dan kan ik me daar tegen die tijd altijd aan aanpassen! Maar nu over naar het onderwerp... Mijn camera is helaas een beetje aan zijn einde gekomen, en foto's maken gaat dus helaas niet tot ik een nieuwe heb. Ik heb pas kaarten gekocht voor Sziget (!!) en ben naar Berlijn geweest, dus mijn geld is op het moment ook een beetje op. Hauls enzo kan ik misschien nog wel met mijn telefoon maken, maar voor looks vind ik dat niet netjes. Wat voor post moet ik dan maken? Een fashion recap van de afgelopen jaren natuurlijk! Ik heb namelijk al jaren blogs, dus ook veel outfit foto's gemaakt!



 Deze foto stamt uit oktober 2011. 2011, wow! Ik had geen idee dat ik al zo lang bezig was met bloggen! Wel grappig, mijn stijl is eigenlijk nauwelijks veranderd in 2,5 jaar tijd. Dit rokje pas ik helaas niet meer maar het shirt draag ik nog wel eens! Ik vind het nog steeds een hele leuke Ap combinatie, zou het zeker nog steeds dragen! Deze outfit is ook van oktober 2011, maar qua smaak vind ik dit dan totaal niet meer leuk. De broek heb ik hier na ook bijna nooit meer gedragen. Chino's zijn het nou eenmaal niet voor mij, vind ik zelf dan. Het complimenteert niet mijn smalle zandloper figuur naar mijn smaak! Nee, dit zou je me alleen nog maar op relax dagen zien dragen...

Deze outfit droeg ik maart 2012, een half jaartje later. Ik moet zeggen, qua stijl een hele vooruitgang. Liefde voor de schoenen! Helaas draag ik ze bijna niet meer, ze staan toevallig nu te koop op mijn marktplaats! Het jurkje is echt een van mijn grootste liefdes. Prachtig model, prachtige stof... helaas te kort en hier na ook nog maar een paar keer gedragen. Hij hangt nog wel in mijn kast... dus misschien binnenkort eens een oplossing voor proberen te vinden! Want wauw, wat is hij mooi!

En dit is dan alweer van nog maar een jaartje geleden, mei 2013. Qua foto's maken mooie vooruitgang, al zeg ik het zelf, haha! Dit is echt mijn stijl zoals ik hem nu zou omschrijven, ook al is die nauwelijks veranderd in de jaren zie ik nu. Enige verandering met deze outfit zou zijn dat mijn haar zeker half zo kort is. 

Ja, mijn haar... helaas moet ik jullie nu door die stomme camera langer in spanning laten zitten... Maar ik beloof je, de foto komt!
Vandaag ga ik met mijn zus naar de IJ-hallen, super veel zin in! 

Hoe is jouw stijl veranderd in de afgelopen jaren?

Liefs Apollonia


20 opmerkingen:

  1. Prachtige outfits <3

    Fijne zondag!

    Liefs,

    Svenja
    www.lovinglifeiseasy.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Suuuuuper gaaf dat je naar Sziget gaat, en je hebt een toffe kledingstijl! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vooral de laatste vind ik heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik ook, maar is natuurlijk het recentst!

      Verwijderen
  4. Wow vet leuk idee zo'n post!

    Ik ben ook wel flink veranderd haha!

    www.danaivorgia.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat grappig, dat shirtje op de tweede foto had ik ook en droeg ik in combinatie met een chino. Ook bij mij was dat geen succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waauw wat een toffe outfits! En oh, dat eerste rokje!! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeh vooral dat laatste shortje is heel vet!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk, zeg! En grappig dat je stijl niet zo veranderd is over de jaren! Mijn stijl is juist enorm veranderd, haha!

    Love,

    Rowan


    Personal Style Blog WWW.REDREIDINGHOOD.COM

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt echt een heel leuke stijl :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ah de outfit met de spijkerbroek en het gestreepte shirt is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke outfits! Het rokje met de hartjes is zo cute! X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel erg leuk om te zien!! Leuke outfits, die laatste is mijn favoriet :-)

    ♥ Saskia
    formerparades.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...