21-04-14

Personal | Music Monday #1

 





Ik vind het leuk om wat vaker te bloggen dan mijn (met mezelf) afgesproken vaste dagen zondag en woensdag. Ik heb hier helaas weinig tijd voor dus besloot is hier voor artikels te doen die wat minder tijd in beslag nemen. Een artikel die ik de laatste tijd vaak terug zie komen is Music Monday. De titel zegt het al: op maandag deel je je favoriete muziek! Ik vind dit zelf altijd leuk om te lezen dus ik hoop jullie ook!


De eerste twee nummers zijn deep house remixes. Ik ben de laatste tijd nogal into deep house. Dit zijn dan ook twee remixes van nummers die ik al erg leuk vind! Zeker het luisteren waard :) Het derde nummer kennen jullie misschien wel, maar dan van de cover gemaakt door London Grammar. Ik vind dat het een hartstikke leuke band en nummer, maar ik vind dat het origineel wat meer waardering mag krijgen. Love Kavinsky! De laatste twee nummers zijn wat rustiger, maar zet ik de laatste tijd ook vaak op.

Ik ga trouwens naar Sziget in augustus, en sinds ik dat weet luister ik vaak de playlist op Spotify. Ik heb zo ook weer veel leuke nieuwe muziek leren kennen! Waar onder dus La Roux, London Grammar en Borgore. En ja zoals je ziet, meteen een paar nieuwe favorieten uitgekomen ^^

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen!

Hebben jullie nog muziek tips voor mij?

Doe nog steeds mee aan mijn giveaway door hier te klikken!

Liefs Apollonia

5 opmerkingen:

  1. wat een leuk idee! Zo kom je nog eens wat andere muziek tegen :-)

    www.linlicious-style.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te zien wat voor muziek je graag luistert! Ik luister zelf de laatste tijd graag naar Geck-o en Acti is bij mij eigenlijk al vrij lang een grote favoriet :) Die deep house remixes klinken trouwens ook wel goed! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga de nummers vanavond thuis eens even luisteren. Ben nu op mijn werk dus kan ze helaas niet opzetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke muziekstijl! Je andere artikelen zijn ook echt awesome trouwens! Ik volg je via bloglovin :) liefs.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...