30-04-14

Personal | Photo-diary #3

Ik zeg niet zo snel sorry als het gaat over mijn blog. Hij is immers van mij en ik doe dit voor mezelf. Maar nu zeg ik toch eventjes sorry, lieve bezoekertjes! Dit is namelijk het langste dat ik niks van mezelf heb laten horen... Ik had het erg druk met feestjes en ben bijna niet online geweest de afgelopen week. Maar in deze photo diary laat ik jullie zien wat ik onder andere afgelopen week heb gedaan :)

Ik ging naar Berlijn met school. Het was echt onzettend leuk! Daar ben ik naar de M.A.C store geweest en heb ik mijn allereerste M.A.C aankoop gedaan :D Helaas laat ik het de hele tijd vallen en is de oogschaduw niet helemaal heel meer. Gelukkig doet dat niks af aan de kwaliteit :) - Ook knipte ik mijn haar daar lekker kort, net boven mijn schouders. Was ik echt aan toe! Mijn lange haar was dood en het zat als een soort tent op mijn kop. Ik ben echt enorm blij met mijn nieuwe kapsel! Hier is het wel gestijld, maar ik vind het krullend ook leuk! - In Berlijn ging ik ook naar de Babelsberg studios. Dat is een beetje de Hollywood van Duitsland. Hier zijn ook hele grote films (deels) opgenomen! Zoals Inglourious Basterds, Valkyrie en ook de nieuwe film Grand Budapest Hotel. Ik ging alvast met mijn best friend to be op de foto haha!

Ik had eventjes erg weinig geld en besloot een pak van drie pizza's te kopen. Helaas waren ze een beetje zout dus besloot ik ze wat lekkerder te maken. Schijfjes aubergine en brie er op gedaan, waaaauw wat was dat heerlijk! Zeker een aanrader! - Ik ging naar het Stedelijk Museum in Amsterdam en zag daar deze vette mode collectie :) Ik weet helaas niet meer van wie... oeps! Zelf droeg ik die dag ook iets leuks, dat kun je in dit artikel bekijken. - Ook ging ik daar op de foto met deze rakker. Ik vond zijn gezicht gewoon zo grappig!

Toen ik in de stad naar de Hema outlet ging zag ik daar babysokjes voor 50 cent! Voor de grap zei ik tegen mijn vriendin: die moet ik mee nemen voor Rex. En toen heb ik het maar gedaan! Zelf vond hij het minder grappig... hij gleed er de hele tijd mee uit haha - Voor school had ik een ontzettend tof idee, helaas een beetje onuitvoerbaar. Dan maar in het miniatuur maken! Helaas is het niet heel goed gelukt, barbies zijn niet de beste actrices... - Ik ben echt gek op lekker eten, en ik had echt zin om veel lekkere dingetjes te halen. Dit was mijn heerlijke brunch een tijdje geleden. Twee boterhammen met kruidenboter, een appel en een nep danonetje! Mjammie

Die avond maakte ik ook hele lekkere spagetti, en natuurlijk moet ik dat dan even delen. Ja sorry hoor, maar ik ben gewoon gek op eten haha! - Ik maakte super leuke friendship bracelets waarvan je hier een DIY kunt lezen. Het is echt veel makkelijker dan ik dacht en sindsdien dan ook een hele verslaving geworden :) Wat denken jullie, snel een (iets duidelijkere) tutorial maken over hoe je de bloemetjes armband maakt? - Ik kocht vegetarische saucijzenbroodjes van Valess met erg lage verwachtingen. Maar wow, dit is een van de weinige producten die ik op heb sinds ik vegetariƫr ben die ook echt heel dicht bij de echte smaak komen! Echt heel lekker, en helemaal niet duur!

Met onze allereerste koningsdag ooit ging ik naar Kingsday Festival bij het Olympisch Stadion in Amsterdam. Het was echt ontzettend leuk en gezellig, een van de beste dagen in mijn herinneringen! We gingen oorspronkelijk voor het DJ duo Goldfish, en 's avonds hebben we ze dan ook eindelijk gezien op de mainstage. Ik stond helemaal vooraan en op een foto die zij op facebook hebben geplaatst van het publiek zie je mij gewoon! Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, maar het was echt heel erg leuk. - De maandag erna ging ik met mijn vader, stiefmoeder en zussen naar het Rijksmuseum. We zeggen al zo lang dat ik me kan herinneren dat we dat ooit eens gaan doen dus ja, dat mocht ook wel eens gebeuren zeg! Een van de interessantste dingen vond ik de bibliotheek daar. Ik hou van boeken, maar ik denk niet dat daar veel tussen staat wat ik graag lees haha. - Ik kocht gisteren een blender bij de Action voor 10 euro. Ik heb hem meteen gebruikt en ik vind het een prima ding, ben wel erg benieuwd hoe lang hij mee gaat. Die middag genoot ik dus lekker van een banaan-kiwi smoothie en pannenkoeken! 

Nou dat was mijn April. Een erg leuke maand! Komende maand wordt hopelijk nog leuker, de zomer komt er namelijk ook weer aan!

Wat deed jij in April?

Liefs Apollonia

2 opmerkingen:

  1. Fijne foto's! Gefeliciteerd met je eerste MAC aankoop, hihi :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet eruit als een heerlijke week! Je gaat nog veel plezier van die oogschaduw hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...