09-04-14

Tag | Liebster Award #2


Wow, ik ben gewoon voor de tweede keer genomineerd voor een Liebster Award! Nogmaals voor mijn nieuwe bezoekers: dit is een tag voor blogs met onder de 200 volgers. Het is dus om een beetje de wat onbekendere blogs te Lieberen (ik kan geen Duits oké.) Ik ben nu al voor de derde keer genomineerd, echt super bedankt Danai! Ik ga niet nog eens 11 mensen nomineren, maar omdat mijn camera dus toch stuk is en ik inspiratie nodig heb voor fotoloze posts, ga ik lekker de vragen beantwoorden!




001. Hoe zou je jezelf omschrijven?
Pff... Een schattig uitziend meisje met toch best wel veel pit en een mond die alles wat haar brein bedenkt uitpoept. Alstublieft.

002. Een fashion of beauty trend die je niet begrijpt?New Balance schoenen! Ik vind ze opzich wel leuk... maar ook weer niet... Sorry! En de wedge sneakers. Die vind ik echt afschuwelijk.

003. Waar ben je trots op als het over je eigen blog gaat?De layout en de manier waarop ik artikelen schrijf. Ik probeer zo professioneel mogelijk te blijven en het er netjes uit te laten zien.

004. Wie is je grootste inspiratie?Quentin Tarantino. Ik studeer film en hij is echt mijn grootste voorbeeld daarin. Hij heeft geen filmopleiding gedaan maar maakt toch de vetste films en heeft zo veel succes! Daar kijk ik echt tegen op.

005. Waarom ben je begonnen met bloggen?Ik doe het eigenlijk al sinds groep 4, al was het toen nog 'websites bouwen'. Ik ben er echt mee opgegroeid en vind het zo leuk! Naast het schrijven hou ik gewoon van met HTML codes knoeien.

006. Nummer 1 op je bucket list?Onder de sterrenhemel in slaap vallen :) Helaas wordt het 's nachts zo vochtig... Maar ik ga het ooit nog eens doen met een speciaal persoon!

007. Wat is je favoriete Fashion item?
Rokjes. En dan het liefst skater rokjes. Ik hou gewoon van wijde rokjes in alle kleuren en motiefjes! 


008. Wat heb je liever: rode lippen of smokey eyes?Dan toch rode lippen, dat kan je altijd dragen! Smokey eyes vind ik alleen met uitgaan kunnen.

009. Hoe zou je je stijl omschrijven?Dit heb ik al vaak gedaan dus is een makkie: schattig, lief, rokjes, bloemetjes, je weet het wel!

010. Wat is je guilty pleasure?
Eeeehm. Dat is dan toch met mijn knuffel Bunny in slaap vallen :) Hij ligt nu in mijn bedje op schoot en ik heb hem al sinds mijn tweede!

011. Wat is je goal in het leven?
Om succesvol te worden in dat waar ik plezier uit haal: films maken. En misschien ook bloggen. Op de middelbare school werd ik 'uitgelachen' omdat ik van VWO naar de kunstacademie ging. Maar ik ga ze eens een poepie laten ruiken!

Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen! Er komt gauw een nieuwe camera, dus schroom niet.

Liefs Apollonia

bron: weheartit.com

9 opmerkingen:

  1. Suuuperleuk om te lezen!

    Grappig dat we allebei half grieks zijn haha!

    New Balance & Wedge sneakers, ben het heeeelemaal met je eens.. Vooral de wedge sneakers.

    & ken het verhaal met de kunstacademie.. Echt goed van je dat je het toch gedaan hebt :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wow een nationaliteits-genootje, haha! En ben jij ook kunstacademie gaan doen?

      Verwijderen
  2. "Te lieberen" haha, ik lag echt even in een deuk!
    Leuke antwoorden heb je gegeven!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ja ik had geen zin om het op te zoeken... dankjewel!

      Verwijderen
  3. Groot gelijk dat je naar de kunstacademie bent gegaan! Prove them wrong girl ;)! xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Precies, en uiteindelijk gaat het natuurlijk alleen maar om wat jij zelf wil doen en niet wat de rest van je verwacht :)

      Verwijderen
  4. Supergoed dat je gewoon je eigen ding hebt gedaan en voor de kunstacademie hebt gekozen! Je hebt er niets aan als je de anderen achterna hobbelt ;) Hele leuke tag trouwens! x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...