04-05-14

Haul | April

Yay, een nieuwe haul! Deze maand heb ik veel leuke dingen gedaan. Ik ben naar de IJ-hallen geweest, deed een kort bezoekje aan de Primark in Eindhoven en had een meeting met twee andere bloggers in Amsterdam. Genoeg kleren gekocht dus deze maand ^^ Ik vind het trouwens best grappig om dit elke maand zo onder elkaar te zetten... toch nog best confronterend! Misschien moet ik iets minder gaan shoppen. Zoals je misschien ziet heb ik nog steeds geen nieuwe camera en zijn deze foto's met mijn telefoon gemaakt... Ja zeker een goede reden om het shoppen even op te geven... Wat denken jullie?

Ik ging naar de IJ-hallen met mijn zus, zij nam me mee als laat verjaardags cadeautje. Ik ben met een tevreden glimlach naar huis gegaan, naast kleren heb ik ook wat andere leuke dingen gescoord! Als eerste deze broek, een mintgroene broek tot de enkel. Hij was maar 1€! Helaas paste hij toen ik thuis kwam niet... Er stond namelijk 36 in maar hij was toch te groot! Ik denk ook dat dat de reden is dat de verkoopster hem weg deed.

Ook kocht ik deze broek. Sorry voor de enorm slechte kwaliteit foto! Hij is heel leuk, highwaisted model met herfst achtige print. Helaas kan ik hem dus ook nog niet dragen... maar dat komt wel! Hij was geloof ik... €7,- maar ik weet het niet meer zeker. Alsnog een koopje!

Ook kocht ik dit blousje. Ik zag hem en wist meteen, deze hoort bij mij! Ik draag veel van dit soort blousjes. Volgens mij was hij €2,- maar weer weet ik het niet zeker. Oeps...

Als laatste aan kleren kocht ik bij de IJ-hallen deze jas. Ik wou nog graag een nieuwe zomerjas en deze was maar €1,-! Hij zit heel leuk en ben er heel blij mee voor dat geld. Helaas kwam ik er wel thuis achter dat de rits kapot is, maar dat is goedkoop te maken en zeker geen nadeel als ik bedenk hoeveel ik er voor heb neergelegd. Ben heel blij met deze jas!

We waren best vroeg klaar bij de IJ-hallen en mijn zus vroeg wat we nog konden doen om de dag te vullen. Ik stelde de Primark voor maar dat had niet heel veel zin meer en mijn zus was ook erg moe. Toch bleef het gevoel dat ik er graag heen wou, en ik had nog erg veel geld over van wat ik voor de IJ-hallen had gespaard. Dus ja, de week er na ben ik in mijn eentje naar Eindhoven gegaan op een dag zonder les. Ik ben op zoek naar veel korte (high waisted) broekjes, want die zitten enorm lekker en leuk voor als ik naar Sziget ga! Ik vond niet echt 'plain' shorts, ze hadden allemaal een printje of iets anders. Dus nam ik deze maar mee, ik vond hem wel erg cool! Hij was geloof ik €13,- maar ik ben het bonnetje kwijt geraakt... 

Voor Koningsdag wou ik ook nog iets leuks dus nam ik deze cami mee. Helaas kwam ik er thuis achter dat het model/de maat me helemaal niet stond, ik had hem namelijk niet gepast... Jammer, maar gelukkig was hij maar €2,50 of zo iets. In het echt is de kleur ook wel wat meer oranje hoor!

Bandeau's en bustiers vinden is voor mij echt een moeilijke opgave, ik ben namelijk best dun met een redelijk grote voorgevel. Vaak zijn ze dus of te wijd, of mijn borsten floepen er uit... Deze bandeau zat gelukkig wel goed, ietsjes te wijd maar dat valt nog wel op te lossen. Yes! Hij was geloof ik €5,- maar weer weet ik het niet zeker, oh wat ben ik lekker bezig. Ook was ik op zoek naar witte of grijze over the knee kousen, aangezien ik rokjes heb in wat lichtere kleuren waar ik een panty niet onder vind staan. Deze waren nu in de sale maar €1,-! En het strikje vind ik ook wel wat schattigs toevoegen.

Als laatste kocht ik bij de Primark deze ketting voor €2,- en deze ring voor €1,-. Allebei al veel gedraagd, dus dat is zeker goed!

Aangezien het oranje topje me dus niet stond en ik daar pas twee dagen voor koningsdag achter kwam, moest ik gauw op zoek naar iets nieuws. Bij de H&M vond ik dit ontzettend leuke jurkje voor maar €9,95! Ik was meteen verliefd maar ik werd een beetje tegengehouden door de open rug. Ik vind het namelijk nooit zo mooi als je een BH ziet, maar zonder BH of met een plak BH op een festival rond lopen zag ik ook niet zitten. Uiteindelijk heb ik hem toch maar gekocht en met een huidskleurige BH rond gelopen, voor een dagje maakt het ook niet zo veel uit :) Het fijne aan dit jurkje vind ik dat ik hem nog vaker kan dragen, zoals je wel kunt zien is het namelijk meer een beetje fluoriscerend oranje-roze (en dus wel meer oranje dan op de foto). En dat voor dat geld!

De laatste dag van April ging ik met Rosanne en Fien naar Amsterdam om een mini bloggers meeting te houden. Het was erg gezellig, zo gezellig dat we vergeten zijn om een groepsfoto te maken! Jammer dan, daar ging het niet om natuurlijk. Zo zijn we eventjes de nieuwe Forever21 ingeslopen, waar Rosanne trouwens ook werkt. Ik nam dit rokje mee, aangezien ik graag meer skater skirts wil (ik leef in die dingen). Hij was €8,75 geloof ik. Een klein nadeel wat je op de foto kunt zien: het is van een soort duikpak stof die als je ergens langs gaat pluizig wordt...

Eindelijk kan ik mijn naam eer aan doen! Volgens mij heb ik in mijn 5 maanden bloggen nog geen een keer iets met fluweel/velvet gedragen of laten zien. Maar ik vind het een geweldige stof en toen ik dit basic bodycon jurkje zag bij de Monki voor maar €10,- kon ik die natuurlijk niet laten liggen! 

Als laatste iets dat van Ebay binnen is gekomen. Een kanten bustier met een lage rug. Hij is zo mooi en hij zit ook nog eens echt goed, wat zoals ik hier boven al beschreef bij mij echt zelden is. Ben er dus echt heel erg blij mee! En hij was bij elkaar maar ongeveer €15,-! Hier kun je hem ook bestellen ;)

Nou, dat was wel een erg lange post... oeps! Misschien moet ik echt minderen. Zo krijg ik nooit die laptop, camera, en weet ik veel wat ik allemaal nog meer nodig heb bij elkaar!
Wat vinden jullie, moet ik een koopverbod gaan doen?

Liefs, Apollonia


9 opmerkingen:

  1. Hele leuke aankopen natuurlijk wist ik al dat jurkje en dat rokje maar die bustier vind ik heel mooi! En dat die jas maar 1 euro was ookal was de rits kapot maar die kan je natuurlijk laten maken. Het was heel gezellig als er een volgende keer komt maken we wel een groepsfoto :)!

    Liefs, Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie aankopen. vooral het kanten bustier! Wauw!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt erg fijne (en ook speciale) dingetjes gekocht, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooeeh de bustier! Halleluja hemeltje lief die wil ik ook

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt echt leuke dingen gekocht! Zeker die jas vind ik super :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow die bustier is echt geweldig,
    heel erg mooi!
    Haha ik zag in de volgende post al dat je dat koopverbod bent gaan invoeren,
    knap hoor!
    Succes ermee (:

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke aankopen! Vind vooral je bloesje, jurkje en bustier erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...