17-05-14

Look | Eye of the tiger

Ik mag jullie weer lekker verbazen. Het ene moment post ik bijna geen outfits, het andere post ik er twee achter elkaar (een soort van). Het is heerlijk weer, ik heb van iemand een camera geleend en mijn moeder was thuis. Dit is het resultaat! Helaas is mijn moeder niet heel goed in de camera bedienen, scherpstellen en belichting included... Er is dus niet heel veel gelukt helaas. Deze foto vond ik wel heel mooi, check die prachtige lucht!


jurkje - H&M / schoenen - converse / ketting - gekregen / armbandjes - DIY / ring - WE
Nog een foto, maar zoals je ziet helaas iets te overbelicht... En zo waren ze dus allemaal. Maar maakt niet uit, op de eerste foto zie je het al genoeg! En ik ben natuurlijk al heel erg blij dat mijn moeder me wou helpen.

Dit jurkje draag ik normaal met een riempje ofzo, ik ben echt een beetje extreem bang dat ik dik lijk in kleren dus ik moet altijd een taille hebben of iets straks dragen. Vandaag besloot ik het samen met de donkere wolken te laten varen. Zo is hij ook erg leuk! Het was te warm om een jasje er over heen te dragen dus leukte ik het op met een leuke ketting die ik vorig jaar van Stylight heb gekregen, thanks! Panty-proof was ik helaas nog niet helemaal, vanavond eens een rendez-vous met de epilady regelen...

Ik ben nu verder even pauze aan het houden van het vele filmen en editen, aangezien ik dinsdag de beoordeling heb van mijn project. Bijna stress vrij dus! Als ik er mee klaar ben komt alles op mijn portfolio, dus ik zal jullie up to date houden ;)

Hoe is jullie weekend?

Liefs Apollonia

8 opmerkingen:

  1. Die trampoline!! Hebben!!! En je lijkt niet dik hoor, in je jurkje! Op foto 2 is je taille goed zichtbaar, en aan je benen kun je ook prima zien dat er een prachtig lichaam onder dat leuke kleedje zit! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke outfit, staat je heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke outfit! en leuk zo je all stars er bij gecombineerd!

    Liefs, Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke outfit, je jurkje vind ik erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk jurkje! (En ik heb meteen zin om op de trampoline te springen, haha)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die All Stars heb ik ook! Die zijn zo fijn om te combineren :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...