14-05-14

Look | Oh rainy days...


jurk - monki / schoenen - converse - / ketting - onbekend / haarband - onbekend
Wat doe je als je geen fatsoenlijke camera hebt maar wel graag je blog wil onderhouden? Je maakt lelijke instagram-like foto's van je outfits! I know... het is een beetje crappy, maar het is iets. Ik wil gewoon graag mijn outfits met jullie delen!

Weer, oh weer, wat moeten we toch met je? Het ene moment regent het, het andere moment schijnt de zon weer! In ieder geval is het voor deze maand nog niet erg warm. Was ook te verwachten na zo'n mooi april, dat wel. En het wordt sowieso nog wel warmer. Maar tot die tijd verschuil ik me in mijn nieuwe lievelings jurkje van fluweel van de Monki. Hij zit zo heerlijk en hij is zo mooi en hij is zo zacht! Love it. Beetje opgeleukt met mijn ketting uit Italië en een leuk bloemenkransje voor een wat zomerse sfeer.

Zomer, goh. Dat is het al bijna. Over twee weken heb ik al zomervakantie. ZOMERvakantie. Hallelujah... Ik doe trouwens geen examens hoor, maar als propedeuse leerling op de kunstacademie heb je gewoon gruwelijk vroeg vakantie. I don't mind... Nog even twee weken keihard bikkelen -lees: mijn beoordelingen verpesten en daarna nog een minderwaardigheidscomplex oplopen bij de voortgangsbeoordeling- en dan ben ik drie maanden vrij om te doen en te laten wat ik wil.

Volgende week heb ik ergens mijn Pathé sollicitatie, en alsjeblieft ik wil zo graag aangenomen worden. Dan heb ik een fulltime summerjob, kan ik gratis naar de film en zit ik dicht bij huis om ook nog lekker te kunnen feesten. Perfect holiday, kom maar hier.

Nu ga ik van de computer af anders ben ik te laat bij rugby.

Wat gaan jullie aankomende zomer doen?

Liefs, Apollonia

4 opmerkingen:

  1. Oh mooi stofje heeft de jurk! Ik denk dat hij echt geweldig is in combinatie met die All Stars; cool maar chic. :) Liefs Rowan

    PS: Ik reageer met mijn oude blogger account omdat ik niet met naam/url kan reageren. Mijn huidige blog is RebelliousyetRomantic.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke outfit, ik vind dat hoofdbandje met bloemen zo schattig! Hopelijk word je aangenomen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hopelijk word je aangenomen! Heerlijk dat je bijna vakantie hebt. Hier is het linkje van de oorbellen: http://www.ebay.com/itm/181125084198?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...