28-05-14

Personal | Photo-diary #4

Het is weer tijd voor een nieuwe photo-diary! Opzich heb ik best veel gedaan deze maand maar niet zo veel vastgelegd helaas. Dus heel erg lang is hij deze keer niet!


Ik had een meeting met bloggers Fien en Rosanne in Amsterdam! Het was echt enorm gezellig. Lekker geshopt, gekletst, en een kort bezoekje aan de McDonalds gebracht. Ik had niet onwijs honger, dus dan maar mijn favo blije maaltijd! Wat ik heb gekocht die dag konden jullie al zien in mijn vorige shoplog.

 Ik heb weer zo iets bedacht dat ik gezonder wil gaan leven. Gezonde dingen eten en ook veel bewegen dus! Op zich gaat dat allebei vrij makkelijk, ik koop gewoon veel groente en fruit als tussendoortjes, en bewegen kom ik wel aan met rugby en soms sportschool.

 Ik ging dus ook weer een eindje hardlopen met het heerlijke weer en deze foto maakte ik tijdens een kort rustmomentje. Prachtige zon en omgeving, dat maakt het lopen echt een stuk leuker!

 Een selfie mocht natuurlijk ook niet ontbreken. Beetje jammer alleen dat ik dit idee kreeg toen ik al bij mijn ouders was en dus geen sport spullen bij had. Beetje improviseren dus, maar ik moest en zou een rondje doen!

Later maakte ik deze heeeeerlijke pasta, zo wat heb ik daarvan gesmuld! En ook nog eens super gezond, goed bezig dus! Het recept heb ik ook gepost, die vind je hier.
 De laatste weken van school waren vrij rustig, veel tijd dus om op het enorme grasveld te chillen met mijn klasgenoten! In het zonnetje maakte ik een krans van madeliefjes, en gauw nog even vereeuwigen voor hij uit elkaar viel. En ja hoor, een minuut later had ik hem gebroken... Ik ben niet erg handig nee!

Mijn vader heeft een kaaskraam waar ik jaren op heb gewerkt. Toen ik vorig jaar mijn examens had gehaald vond ik het, naast alle veranderingen, wel tijd voor iets nieuws. Afgelopen donderdag vroeg mijn vader echter of ik weer eens mee kon helpen, want op hemelvaartsdag gaat hij niet naar de markt dus de week er voor is het erg druk omdat mensen meer inslaan. Was wel leuk om weer een dagje kaas te snijden!

Tot slot had ik mijn eindbeoordelingen, waarbij je je groei van de afgelopen twee maanden presenteert. De vorige keer ging het niet zo goed, een voldoende maar geloof me, op de kunstakademie zijn ze goed in mensen onderuit halen. Ik ging dus al met een kloppend hart naar school toe, en wow, ze waren gewoon best wel positief! Ik ging dus met een fijn gevoel mijn vakantie in. En als het goed is heb ik nu dus ook mijn propedeuse in een jaar gehaald! Heerlijke dag, en nu drie maanden ontspannen.

12 opmerkingen:

  1. Leuke foto's en leuk dat je vader een kaaskraam heeft! Lijkt mij ook heel lekker? en goed van jezelf dat je toch bent gaan hardlopen! En gefeliciteerd als je, je propedeuse in handen hebt!

    Liefs, Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superfijn dat je beoordeling goed ging, je werk ziet er ook super uit. En wat tof dat je vader een kaaskraam heeft, de mijne had vroeger een buurtsupermarktje, veel leuke herinneringen aan. :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat, genieten van die maanden! En wat leuk dat kaaskraam :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je maakt me zenuwachtig met de zin; op de kunstakademie zijn ze goed in mensen onderuit halen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die pasta ziet er heerlijk uit! En hoe cool dat je aan rugby doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WOW - I was just browsing through & stumbled upon your lovely blog - It looks gorgeous and it has interesting posts that I can relate to! - I'm now following you via gfc, Hope you check out my blog? keep in touch love x

    Benish | Feminist Reflections
    Paperback International Giveaway

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik was het zo aan het lezen en ik zie jou met topje buiten, ik denk dit klopt niet :P Wanneer komt er weer een nieuw artikel :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...