11-05-14

Tag | Work That Es

Bron: weheartit.com
Ik schreef al een keer eerder een artikel over sporten (en gezond leven in het algemeen) en sinds ik die schreef ben ik er alleen maar meer van gaan houden. Ik weet dat ik een outfit had beloofd, maar dat ga ik vanaf nu niet meer doen tot ik een camera heb. Het is moeilijker dan ik dacht om eventjes snel iemand te vinden die toevallig een camera bij zich heeft en foto's van me wil maken... Dus dan maar op zoek naar iets anders. Ik heb de Work That Es tag veel gelezen de laatste tijd en het leek me eigenlijk wel heel erg leuk om hem zelf eens in te vullen! Lees dus gauw verder als je benieuwd bent geworden. Mijn internet lag er trouwens twee dagen uit, daarom is dit artikel een beetje laat...


Aan welke sporten doe je?
In het artikel waar ik het net over had begon ik net met sporten en was ik het allemaal nog een beetje aan het ontdekken. Daar vertelde ik al veel hard te lopen. Dat doe ik nog steeds, alleen helaas wel wat minder. Ik ben begonnen met het spelen van rugby en daar heb ik twee keer per week trainingen van. Daarnaast het hardlopen vaak doen werd me iets te veel, maar ik probeer het minstens 1 keer in de week te doen. Helaas is dat me nu al twee weken niet gelukt... oeps. Ook ben ik van plan om een keer de sportschool te gaan proberen.
Bron: tumblr.com
Favoriete oefeningen?
Eigenlijk alles wat met je buik te maken heeft, want ik wil een mooie strakke buik voor de zomer ^^ Jup, ik ben gehersenspoeld door de media, maar er kan vast niks kwaads komen van een beetje working out. Tot nu toe heb ik sit ups gedaan (bij rugby trainingen vooral...), planking en nog wat andere dingen waarvan ik de naam niet weet, ghehe.

Ontbijt?
Stiekem ben ik niet zo'n fan van ontbijt. Ik heb meestal na lang uitslapen niet zo'n honger en als ik juist vroeg op moet wil ik mijn wekker niet eerder zetten daarvoor... Maar het lekkerste vind ik toch wel een geklutst eitje met heel veel kaas. Héél veel kaas. Niet erg gezond, maar jammer dan.

Welk work-out nummer staat nu bij je op repeat?
Hmmm, eigenlijk luister ik tijdens het hardlopen altijd muziek die bij de podcast hoort die ik gebruik. Ik probeer nu een ander up-tempo nummer te bedenken waar je lekke rop zou kunnen sporten maar eigenlijk weet ik het niet echt goed. Whoops, en ik noem mezelf 'sportief'?
Bron: weheartit.com
Wat vind je makkelijker, gezond eten of gezond sporten?
Ik vond dit best een moeilijke vraag, want ik ben best lui en ik eet als een paard. Maar toch ga ik voor gezond eten, want ik ben echt helemaal gek op groente. Ik eet liever bloemkool en broccoli dan dat ik friet eet, al vind ik dat natuurlijk ook lekker op zijn tijd. Mensen die zeggen dat ze geen groente of fruit lusten kan ik dan ook echt niet begrijpen gewoon.

Gebruik je voedingssupplementen?
Ik ben vegetariër en mis daardoor wat voedingsstoffen. Ik probeer het wel te vervangen met voedsel wat hetzelfde bevat, maar die zijn nooit net zo rijk als vlees. Daarom neem ik wel eens vitamine D pillen, maar eigenlijk alleen als ik denk dat ik ht nodig heb.

Beste fitspiration?
Eigenlijk volg ik niet echt iets waardoor ik geïnspireerd word, behalve blogs die soms een artikel schrijven over hardlopen ofzo. Maar ik word altijd wel erg gemotiveerd door de andere meiden uit mijn team :)

Cheatmeal?
Ik ben gék op pasta. En dan gewoon echt helemaal dol. Ik kan het wel 7 dagen per week eten, zo lekker! Helaas wel een beetje dikmakend...

Fijnste sportoutfit?
Iets wat nauw aansluit zodat je een beetje lekker kan bewegen vind ik het fijnst. Maar erg kieskeurig ben ik niet hoor.

Gebruik je sport en/of healthy apps?
Ik gebruik Nike + Running en Runkeeper om mijn hardloopsessies bij te houden! Vooral Nike + vind ik erg fijn want je wordt erg gemotiveerd, maar runkeeper heb ik omdat meer van mijn vrienden die hebben... Heb jij deze apps ook? Stuur me even een berichtje, dan kan ik je toevoegen :)

Grootste irritatie tijdens het sporten?
Sowieso als het een keertje niet zo goed gaat, en je weet eigenlijk niet waardoor. Maar wat ik stiekem ook irritant vind zijn mensen die me gaan aanmoedigen als ik langs komen rennen. Ik weet dat het goed bedoeld is, maar ik vind het heel erg irritant en vooral gênant...

Hoeveel paar sportschoenen heb je?
Twee, een paar Nike Revolution, mijn liefjes haha. En een paar noppenschoenen van Nike.

Drie dingen waar je niet zonder kunt?
Muziek, als ik alleen aan het sporten ben moet ik mezelf echt een beetje entertained houden door muziek te luisteren... En bij rugby kan ik natuurlijk niet zonder bitje! En ten derde heb ik erg losse gewrichten en gebruik ik dus wel eens tape of enkelbandjes om mijn polsen en enkels wat minder te belasten...

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen, en aarzel zeker niet om hem over te nemen!
Wat doen jullie aan sport?

Liefs, Apollonia

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...